Digitale Transformatie

Digitale innovatie is onmisbaar om de uitdagingen, die de veranderende markt met zich meebrengt, voor te blijven, om mee te groeien of om blijven te vernieuwen. Om stappen te zetten naar een digitale wendbare organisatie heeft dit impact voor uw organisatie op meerdere facetten, die nauw met elkaar zijn verbonden. ADA kan u hierin helpen en begeleiden.

Digitale Transformatie
customer-experience

CUSTOMER EXPERIENCE

Touchpoints (het aantal contactmomenten van de klant met jouw bedrijf) blijven onverminderd toenemen en de rechte lijn van de customer journey is verleden tijd. Daardoor is het lastiger om de contactmomenten te voorspellen en relevant te communiceren.

Wij faciliteren de voortdurende relatie en interactie tussen klant en een bedrijf. Of het nu met producten of diensten, in een winkel, callcenter, advertentie of een mobiele app is. Hierdoor wordt het voor klanten gemakkelijker en handiger om toegang te krijgen tot producten en diensten en deze via digitale kanalen te gebruiken, maar ook voor relevantie van de producten en diensten.

PROCES AUTOMATISERING

Met procesautomatisering optimaliseren wij communicatie tussen meerdere tools en systemen, medewerkers en klanten, met als doel processen te stroomlijnen, de operationele efficiëntie te verhogen en de operationele kosten te verlagen. Het automatiseren van processen is de basis om digitaal transformatie in te zetten, de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen, de dienstverlening te verbeteren of de kosten in de hand te houden.

Bij procesautomatisering draait alles om het creëren van front- en backoffice bedrijfsapplicaties die intuïtief te gebruiken zijn, gegevens uit meerdere systemen samenbrengen en processen stroomlijnen om de operationele efficiëntie te verhogen, de operationele kosten te verlagen en processen efficiënter te maken.

Dit zijn vier belangrijkste initiatieven van procesautomatisering die wij realiseren:

  • Automatisering van workflows, waardoor interne productiviteit wordt verhoogd
  • Verhoging van de efficiëntie en transparantie in de hele toeleveringsketen
  • Optimalisatie van veld- en klantenservice
  • Stroomlijnen van complexe casemanagementwerkzaamheden (bv. kredietverlening en claimbeheer)

WERKPLEK INNOVATIE

Wij brengen gegevens uit meerdere systemen samen en maken daarmee digitalisering van bedrijfsprocessen mogelijk. Het leven van de werknemers wordt daarmee eenvoudiger gemaakt, betrokkenheid vergroot en het verhoogt de productiviteit en klanttevredenheid.

Wij faciliteren de volgende initiatieven:

  • Aantrekken van het juiste talent met onderscheidende digitale werknemerservaringen (EX)
  • Stroomlijnen van het onboarding proces met op maat gemaakte en werknemersgerichte apps die intuïtief te gebruiken zijn
  • Aanpassing aan snel veranderende werkomstandigheden met selfserviceportals voor medewerkers en mobiele apps
proces-automatisering

APPLICATIE MODERNISERING

Snelle aanpassing van systemen, processen en organisatie om de constant veranderende business te kunnen blijven ondersteunen is een randvoorwaarde om te innoveren. Met applicatie modernisering reduceren wij de complexiteit van het IT-landschap, vergroten de IT-flexibiliteit en verlagen onderhoudskosten.

Wij hebben hiervoor 3 scenario`s beschikbaar:

  • Inkapselen – de bestaande applicatie blijft in tact en een Services- en een API-laag wordt toegevoegd
  • Herbouw – de bestaande applicaties zijn het uitgangspunt, we bouwen vanaf scratch, maar behouden de scope en specificaties
  • Vervangen – bouw van nieuwe applicaties gebaseerd op totaal nieuwe functionaliteit

Meer weten?

Snel een antwoord op maat? Neem vrijblijvend contact met mij op. Ik informeer u graag over onze coaching mogelijkheden.

Ronald Barrow profielfoto

Neem contact op

Ronald Barrow
Commercieel directeur
ronald.barrow@ada-ict.nl
+31 6 21 80 10 45

Neem contact met ons op

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search