in 2023 zal meer dan 25% van de mobiele apps, progressive web-apps en conversatie-apps bij grote ondernemingen worden gebouwd en/of uitgevoerd via een multi-experience ontwikkelplatform (MXDP)
Multiexperience Development Platforms
De tijd en plaats waarop consumenten kopen en communiceren verandert in hoog tempo, customer journeys die uit één kanaal bestaan is allang verleden tijd. Gegevens steeds opnieuw registreren wanneer van kanaal gewisseld wordt is uit den boze. Verschuivingen hebben inmiddels plaatsgevonden: van fysiek naar online en vice versa, we bestellen eenvoudig producten in China of waar dan ook, daarnaast zijn traditionele B2B aanbieders nu ook actief in de B2C markt. De consument kiest het kanaal dat voor hen het beste uitkomt, verwacht `n naadloze experience, en wil veilig & efficiënt winkelen.
Gartner
Bekijk hier het volledige Gartner-report: Magic Quadrant for Multiexperience Development Platforms
Technologie speelt een grote rol in de klantreis, maakt nieuwe businessmodellen mogelijk en stelt je in staat om klanten op een efficiëntere manier te bedienen.
Het OutSystems Platform is de perfecte oplossing een multi-experience strategie te faciliteren; door ontwikkeling van mobiele applicaties, maar ook van PWA’s, conversatie-apps en immersieve apps. Je bent in staat om multiexperience klantervaringen te leveren, flexibiliteit te behouden om snel op wijzigingen in te kunnen spelen en data uit verschillende kanalen te combineren.
Domino’s Pizza
Een goed voorbeeld van een succesvolle multi-experience strategie is Domino`s Pizza – klanten kunnen op 15 verschillende manieren pizza bestellen vanaf favoriete apparaten, met behulp van de interactiemodaliteit die het handigst is: spraak op Google Home en Messenger, tekst, smart TV, noem maar op.
Beeztees
Beeztees biedt een zakelijk omnichannel e-commerceplatform voor retailers met product-, voorraad- prijs- en bestelinformatie, track-and-trace functionaliteit en eenvoudige aanpassingsmogelijkheden. SAP-informatie wordt ontsloten voor web- en mobiele applicaties, realtime inventaris van de verschillende producten zijn zichtbaar voor retailers. Tijdens het bestelproces kunnen winkeliers eenvoudig kiezen om een product in de winkel of rechtstreeks bij de consument thuis te laten bezorgen.
Wij zijn ervan overtuigd dat technologie ontelbaar veel kansen creëert om te vernieuwen en strategieën ten uitvoer kan brengen. Met design, development en optimalisatie helpen wij organisaties succesvol te zijn in e-commerce. Download de ADA white paper: van multichannel naar multi-experience https://www.ada-ict.nl/downloads/
Meer weten?
Snel een antwoord op maat? Neem vrijblijvend contact met mij op. Ik informeer u graag over onze toepassingen met e-commerce.
Neem contact op
Ronald Barrow
Commercieel directeur
ronald.barrow@ada-ict.nl
+31 6 21 80 10 45