OutSystems Beheer en Onderhoud (MAS) van ADA ICT
OutSystems Beheer en Onderhoud (MAS):Geen zorgen, ADA ICT beheert uw applicatie, terwijl u focus houdt op uw business.
Maintenance and Support (MAS)
MAS is de applicatie onderhoud service van ADA; ondersteuning voor de totale applicatie die ontwikkeld is met behulp van het OutSystems Platform. MAS kent twee ‘Services Windows’, namelijk: de ‘Office’ versie voor ondersteuning tijdens kantooruren en de ‘Allround’ versie voor bedrijven die vol-continue ondersteuning wensen. MAS heeft een MaaS model en is maandelijks opzegbaar. De contributie wordt bepaald aan de hand van het aantal gebruikte Application Objects.
De 5 redenen voor een MAS licentie
Het verankeren van de kwaliteit
Elke applicatie die in onderhoud wordt genomen, wordt vooraf getoetst op verschillende kwaliteitsaspecten, zoals: architectuur, infrastructuur, en naamconventies. ADA helpt u deze aspecten te verankeren in uw organisatie.
Het stimuleren van innovate
Elk uur dat u niet aan applicatieonderhoud hoeft te besteden, kunt u vrij maken voor innovatie. Echter…., onderhoud is onvermijdelijk. Besteed daarom het applicatieonderhoud uit en behoud focus op uw core business.
continuïteit optimaliseren
Onderhoud voorkomt pech onderweg. Voor het wegverkeer is een APK-keuring de normaalste zaak. Weet u om welke risico’s het gaat als het uw business betreft? Bij het afsluiten van een “MAS 24 x 7” contract staan we 24 uur per dag gereed om u te helpen bij calamiteiten.
controle over de kosten
Onderhoud verlengt de “life time” van uw software. Elk verlengd jaar is voor software als bedrijfsmiddel dan pure winst. Het MAS contract is een abonnement met een maandelijks vast bedrag en is bovendien maandelijks opzegbaar.
software investering borgen
Het borgen van uw software-investering doet u door een Maintenance and Support abonnement af te sluiten.
In 5 stappen naar MAS
Na de introductie van MAS kunt u in 5 stappen tot een MAS implementatie komen, zodat u zich kunt richten op uw business.
De 5 Stappen voor het borgen van uw sofware investering
Op deze pagina heeft u een introductie gekregen van Maintenance and Support (MAS).
Neem contact op indien u nog vragen heeft.
Quick scan is een onderzoek waarbij wij u adviseren over alle kwaliteitsaspecten
De aanbieding en daar waar nodig informeren wij u over een verbeterproject
Om de verwachtingen in overeenstemming te brengen bekrachtigen wij de afspraken
Het inrichten van de services met o.a.: changes, helpdesk en monitoring
Vervolgens nemen wij uw zorg “Continuous Delivery” uit handen
Meer weten?
Snel een antwoord op maat? Neem vrijblijvend contact met mij op. Ik informeer u graag over onze beheer services.
Neem contact op
Ronald Barrow
Commercieel directeur
ronald.barrow@ada-ict.nl
+31 6 21 80 10 45